Media

Blue Mango Interactive werkt met verschillende specialismen binnen de online media-mix. Elk specialisme heeft het juiste kennisniveau nodig om goede beslissingen te kunnen maken. Door mensen verantwoordelijk te maken voor 1 specialisme, wordt er sneller geïnnoveerd.

SEA

Het SEA-team zorgt voor maximaal branding- en/of salesrendement zoekmachines. Het team hanteert een zelf ontwikkelde, unieke SEA-strategie waarmee er maximale controle is over de inzet van uw advertenties. Naast reguliere SEA-advertenties, houdt het team zich ook bezig met het optimaliseren binnen Zoekpartners, Shopping, Remarketing, Maps/Local, etc.

SEO

Google stelt steeds meer eisen aan websites. Het SEO team is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en adviseert over het verhogen van organisch rendement door de online autoriteit te verbeteren. Het team vergroot het online bereik door het maken van de juiste mix van websites die naar de website refereren, de technische prestaties van websites en hoogwaardige content.

Programmatic

Blue Mango Interactive draait al vanaf het begin op koppositie mee in dit dynamische vakgebied en ziet programmatic buying als hét middel om customer centric marketing actionable te maken door tot echte 1-op-1 messaging te komen. Blue Mango Interactive gelooft niet in een one-size-fits-all oplossing, maar juist in differentiatie bovenop het gebruik van best-in-class advertentietechnologie.

Media Buying

Samen met publishers wordt er continu gezocht naar de juiste mediaruimte. Custom media afspraken worden gemaakt voor zowel programmatic buying als reserved inkoop van display of branded content. Door korte lijnen met netwerken kunnen zaken snel afgestemd worden. Er wordt voortdurend gekeken naar de prestaties van deze uitingen, het doel en de doelgroep.

Affiliate

Het Affiliate team laat het Affiliate programma tot een succes uitgroeien. Door middel van een intensieve samenwerking tussen de adverteerder, de Affiliate en specialisten van Blue Mango Interactive wordt er gestuurd op een optimaal resultaat waarbij de match tussen het product van de adverteerder en de website van de Affiliate centraal staat.

Social

Advertising op platformen als Facebook, Twitter en LinkedIn dienen direct response doelen. Social advertising kan natuurlijk ook de merkbeleving versterken en een ondersteuning van het bestaande community management vormen. Onze Social Advertising Specialisten hebben een vakkundige kijk op het complete sociale domein en de mogelijke kansen vanuit advertising in het bijzonder.

Meer weten? Neem contact op