nl uk
Over Ons

Online Craftsmanship

Vakmanschap, een veelgebruikt begrip. Bijna ieder bedrijf beweert vakmensen in dienst te hebben, met passie voor hun vakgebied. Dat is weliswaar een vereiste om een succesvolle onderneming te runnen, maar Blue Mango Interactive gaat nèt een stapje verder.

Zo duiken onze medewerkers ook regelmatig thuis achter de computer om de campagnes van onze klanten in de gaten te houden en, indien nodig, in te grijpen. Niet alleen door de week, maar ook in het weekend en op feestdagen. Dát is pas toewijding! Passie is dus zacht uitgedrukt. Tel daarbij ervaring en expertise op en je hebt het recept voor púúr vakmanschap.

ROOTS

De ingrediënten voor dat vakmanschap werden rond de eeuwwisseling samengevoegd, toen Blue Mango werd opgericht door Frank Sanders en Marijn Maas. De roots liggen in de grootste Nederlandse telecomwinkel van Nederland: Typhone.nl, met maar liefst 1,5 miljoen unieke bezoekers per maand. Sinds 2008 is Typhone.nl onderdeel van Phone House.

Inmiddels bestaat Blue Mango Interactive uit meer dan zestig online professionals. Ieder van hen is een specialist op zijn of haar vakgebied. De samenwerking tussen de verschillende afdelingen en de klant resulteert in maximaal rendement en een gevoel van voldoening. Want vakmensen doen hun werk niet alleen voor de winst, zij streven naar perfectie en zien het als een uitdaging om te excelleren in hun werkveld.

AMBITIE

Dat streven vertaalt zich in de praktijk naar het continu optimaliseren van de kwaliteit die Blue Mango Interactive levert. Binnen ons bedrijf geeft de afdeling Innovation gestalte aan de ambitie om voorop te blijven lopen wat betreft de laatste ontwikkelingen. De wereld van Online Marketing is namelijk ontzettend dynamisch en wij blijven graag up-to-date.