Wat ons uniek maakt

Innovation, dedication en fun. Drie woorden die klinken als een cliché, maar wel precies de kern raken van wie we zijn. De drive om altijd weer nieuwe mogelijkheden te ontdekken. De toewijding om het maximale resultaat te behalen. De kick en het plezier om in de Champions League van digital marketing te spelen.

1. We zijn geen one night stand

Blue Mango Interactive gaat voor een langdurige relatie. We zijn ervan overtuigd dat je elkaar pas kunt begrijpen als je elkaar goed hebt leren kennen. Combineer dit met een klant met echte online ambitie en je hebt de voorwaarden voor een succesvolle samenwerking.

2. Ooit waren er eens…

Twee jonge gasten met een visie: mobiele telefoons moet je verkopen via internet. We hebben het over de jaren negentig. In 5 jaar tijd maakten wij van Typhone.nl een van de grootste online-telecom winkels van Nederland. En zo ontstond de vraag van andere bedrijven naar onze kennis en kunde. De start van Blue Mango Interactive.

3. DNA

E-commerce: het zit ons dus in het bloed. De mentaliteit dat elke euro twee euro moet opleveren is niet veranderd. Het maakt niet uit of je producten verkoopt of een marketingbudget hebt. Wat je investeert moet altijd renderen en meer opleveren. En om te weten hoe je dat slim doet moet je meten. Precies de reden waarom data en analytics zo belangrijk voor ons zijn en we het standaard bij elke klant implementeren voor we verder iets gaan ondernemen.

4. Excellente executie. Altijd en overal.

Een ijzersterke merk- en mediastrategie zijn een goed begin maar niet genoeg. Wil je het beste resultaat, dan moet je het ook briljant uitvoeren. De perfecte synergie tussen alle verschillende onderdelen maakt volgens ons het verschil. Gaan voor excellente executie. Altijd en overal.

5. Waar de slimste mensen wonen

Volgens Forbes* zitten we tussen de slimste mensen van de wereld. Eindhoven is met de TUe, Design Academy en Universiteit van Tilburg om de hoek in ieder geval een perfecte broedplaats voor slimmeriken. Waarvan er elk jaar weer ook een aantal bij ons afstuderen (GHG labs) en komen werken.

* http://www.forbes.com/worlds-15-most-inventive-cities

6. Waarom ‘fun’ belangrijk voor ons is.

We hebben drie kernwaarden: innovation, dedication en fun. En misschien is die laatste wel de belangrijkste. Werk moet leuk zijn. Alleen als je het leuk vindt kun je in alles een uitdaging zien en uitzonderlijke dingen bereiken. Volgens ons de reden waarom we een sterke groep vaste medewerkers hebben en hoog opgeleide mensen graag bij ons komen werken.

Meer weten? Neem contact op